Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Mελίνα Aσλανίδου ''δεν χάνεται η ψυχή !!


Περπατώ σένα δρόμο σκοτεινό και ξένο.. χωρίς αριθμούς
Ανάμεσα στο άγνωστο πλήθος αόρατη περνώ..
Γερνώ..
Αιώνες περιπλανώμενη στις αβύσσους μου
Οι μνήμες μου φωσφορίζουν σαν άστρα
Στρέφω το βλέμμα κατά κει και αναζητώ το ερημικό ακρογιάλι μου
Με το θαλασσόβραχό μου εκει να στέκει ακλόνητος
με την αλισάχνη πάνω του
και τα κύματα βαρκούλες χιλιάδες να με ταξιδεύουν
να ψιχαλίζει και να περπατώ στην κάταχνη ακρογιαλιά
Ξυπόλητη..
ακολουθώντας τις κραυγές και τα πατήματα των γλάρων
Να νυχτώνει και να κουρνιάζω στον ίσκιο του βράχου μου
να γίνομαι ένα με τη σκιά του...
Και να φυσά εκείνος ο ξέφρενος ξελογιαστής Αιγαιοπελαγίτικος άνεμος
Να με παίρνει μαζί του..
να ονειρεύομαι τον κόσμο πέρα από μένα
Μαζί με μένα..
Και να θησαυρίζει η ψυχή μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me