Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

AΠΟΨΕ ΠΑΛΙ - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ

938578

Απόψε πάλι
η νύχτα θά 'ναι πιο πικρή και πιο μεγάλη
κι εσύ ρωτάς χωρίς εσένα τι θα γίνω
απόψε σβήνω

Απόψε πάλι
τα βήματά σου σαν χορός που φέρνει ζάλη
κι εγώ να ψάχνω στου μυαλού τα μονοπάτια
μικρά κομμάτια

Ποιος μας έριξε μια νύχτα
στου εγωισμού τα δίχτυα, σε ρωτώ
φέρε μου το χρόνο πίσω
μόνο να σου ψιθυρίσω, σ' αγαπώ

Ψυχή μου τώρα
που ανάβει σπίρτο η μοναξιά να δει την ώρα
σε είδα πάλι μου φωνάζει ο καθρέφτης
μα βγαίνει ψεύτης

Απόψε πάλι
την απουσία σου θα βάλω προσκεφάλι
και σε μια θάλασσα βαθειά να ταξιδέψω
πώς θα τ' αντέξω

Ποιος μας έριξε μια νύχτα
στου εγωισμού τα δίχτυα, σε ρωτώ
φέρε μου το χρόνο πίσω
μόνο να σου ψιθυρίσω,σ' αγαπώ

Ποιος μας έριξε μια νύχτα
στου εγωισμού τα δίχτυα, σε ρωτώ
φέρε μου το χρόνο πίσω
μόνο να σου ψιθυρίσω, σ' αγαπώ


940424

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me