Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Κάπνισμα και χιούμορ

Μετά από μια προσεκτική εξέταση ο γιατρός λέει στον Πόντιο άρρωστο:
-"Για να θεραπευτείτε θα ελαττώσετε το κάπνισμα. Μόνο δέκα τσιγάρα την ημέρα."
Έπειτα από είκοσι μέρες, ο Πόντιος ξαναπηγαίνει στο γιατρό σε κακά χάλια.
-"Μα γιατί;" ρωτά έκπληκτος ο γιατρός, "δε σας ωφέλησε που καπνίζετε μόνο δέκα τσιγάρα την ημέρα;"
-"Όχι, γιατρέ, γιατί πρώτα δεν κάπνιζα!"
**************
Photobucket
Σε μια περιοχή απομακρυσμένη που ήταν γεμάτη από λάβα ένα ηφαίστειο, πολύ ευγενικά, απευθύνεται σ' ένα βουνό και το ρωτάει:
-"Mε συγχωρείτε μπορώ να καπνίσω;".
***************
- Γιατρέ καπνίζω πολύ. Νομίζω ότι θα πεθάνω.
- Ανοησίες! Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας συμβεί.
*******************
Το αντίθετο αποτέλεσμα έφερε ο αντικαπνιστικός αγώνας στη χώρα μας, καθώς το 2002 είχαμε αύξηση του καπνίσματος, αντί για μείωση.
*****************
Δύο ποτήρια καλού κόκκινου ελληνικού κρασιού μπορούν να εξουδετερώσουν τις βλαβερές συνέπειες που προκαλεί το κάπνισμα στις αρτηρίες, ανακοίνωσαν οι καθηγητές καρδιολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών Ιωάννης Λεκάκης και Χρήστος Παπαμιχαήλ, στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρίας στη Βιέννη. Οι επιστήμονες δήλωσαν ότι συγκεκριμένα στοιχεία του κρασιού και όχι μόνο η αλκοόλη βοηθούν στην ανάπλαση των αρτηριών. Ωστόσο οι δύο επιστήμονες προειδοποίησαν ότι αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε τσιγάρο πρέπει να συνοδεύεται και από δύο ποτήρια μαυροδάφνης ή άλλου κόκκινου κρασιού.
****************
Γιατί καπνίζεις;
-Γιατί ο δρόμος μέχρι τα πνευμόνια είναι μακρύς και πρέπει να τον στρώσω με πίσσα.
*************

Δύο φίλοι συζητούν:
-"Καπνίζω πάρα πολύ παρόλο που διαβάζω ότι το κάπνισμα κάνει κακό στην υγεία. Τι να κάνω;"
-"Κόψε το διάβασμα".
**************
Πάει κάποιος στο περίπτερο να πάρει τσιγάρα. Παρατηρώντας το κείμενο της
αντικαπνιστικής εκστρατείας που είναι πάνω στο πακέτο:
"Το κάπνισμα προκαλεί στυτικά προβλήματα και κάνει κακό στη σεξουαλική σας
ζωή." λέει στον περιπτερά:
-Δε μου δίνετε καλύτερα κανένα άλλο πακέτο, από αυτά που γράφουν απλώς για
καρκίνο;...
***************
-Γιατρέ τι είπατε ότι έχω στα πνευμόνια, υδροχόο, τοξότη, τι είπατε;
-Καρκίνο κύριέ μου, καρκίνο.
**************
-Ακούστε αγαπητέ μου, πρέπει να κόψετε το κάπνισμα αμέσως.
-Τόσο άρρωστος είμαι γιατρέ μου;
-Όχι αλλά κάθε φορά που έρχεστε στο ιατρείο, μου καίτε το χαλί.
*************
-Αγαπητέ μου με λύπη μου σας ανακοινώνω ότι είστε καρκινοπαθής στους πνεύμονες.
-Γιατρέ θα μπορούσα να έχω και μια δεύτερη γνώμη;
-Βεβαίως αφού το θέλετε. Είστε και πολύ άσχημος.
************
WOMAN
-Μμμ, τι να σας πω αγαπητέ μου, δε βρίσκω σαφή αιτία για τα συμπτώματά σας. Μάλλον θα φταίει το κάπνισμα.
-Τότε γιατρέ να ξανάρθω όταν θα κόψετε το τσιγάρο;
***************
-Α σήμερα βλέπω βήχετε πιο άνετα.
-Μα γιατρέ μου προπονιόμουν όλη τη νύχτα.
***************
-Γιατρέ μου, απ' το κάπνισμα έχω κατακίτρινα δόντια, τι να κάνω;
-Τι να σας πω, φορέστε καφέ γραβάτα.
***********
-Γιατρέ καπνίζω πάρα πολύ, βήχω πάρα πολύ και καρδιά μου γιατρέ, η καρδιά μου χτυπά ακανόνιστα. Αυτό ιδίως το τελευταίο με ανησυχεί πολύ.
-Α μην ανησυχείτε, μπορούμε να θέσουμε τέρμα σ' αυτό.
WOMAN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me