Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

40 ερωτήσεις ψάχνουν απάντηση...ιδού.

100_0653.JPG

H φίλη ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ Η ΖΟΥΖΟΥΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ  ΚΑΙΤΗ αποδείχθηκαν πολύ περίεργες (χαχαχαχαχα!) και αφού με φώτισαν με μια δυνατό φακό, μου έκαναν ούτε μια ούτε δύο, αλλά 40 ολόκληρες ερωτήσεις, στις οποίες έπρεπε να απαντήσω! Ιδού!

Όνομα: Λ. Κ.
Γενέθλια: 22/07
Ζώδιο: Καρκίνος
Χρώμα μαλλιών: ...ποτέ σκούρο....
Χρώμα ματιών: ...καστανά.
Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Έχω
Είδος μουσικής που ακούς: πολλά – βλ. προφίλ και posts μου(κρητικά)
Χαρακτήρας Disney /Warner Bros: Coyote
Ποιος φίλος/η σου μένει πιο μακριά; Η Ε.
Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις; Τι μέρα είναι; Τι έχω να κάνω; Καφέεεε!
Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι; Κινητό, φωτογραφική μηχανή.
Τι έχεις στον τοίχο σου; Τους πίνακες της θείας μου ...πολλών ετών...
Τι έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου; Μια βαλίτσα.....
Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες; Θα φοβόμουν στην αρχή και μετά θα κοιτούσα αν έχω αφήσει κάποιο παράθυρο ανοιχτό και κάνει ρεύμα.
Αγαπημένος αριθμός; 13
Αγαπημένο όνομα; Αγάπη!
Τα χόμπι σου; κολύμπι, 
Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; Σε μια όμορφη παραλία ...θάλασσα.
Μια ευχή για το μέλλον; Να είναι καλά τα αγαπημένα μου πρόσωπα!!
Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες; Στο 30 μ.Χ. για να δω ποιος ήταν τελικά αυτός που έκανε τόσο κόσμο να τον πιστέψει
Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: κινητό - laptop- φωτο.
Αγαπημένο λουλούδι; Ροζ τριαντάφυλλο - ορχιδέα - κυκλάμινο (γενικά, μου αρέσουν όλα τα λουλούδια)
Αγαπημένη σειρά; House MD, Sex and the City
Αγαπημένη ταινία; πολλές - και συνεχώς μεγαλώνει ο αριθμός
Αγαπημένο τραγούδι; πολλά, ανάλογα με τη στιγμή...

Αγαπημένο ζώο; Σκύλος (στην αρχή ήθελα να βάλω "άντρες" αλλά συγκρατήθηκα :Ρ)
Αγαπημένο ρούχο; Τζην
Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα; Πολλοί
Αγαπημένο χρώμα; χμμμ... μαύρο;
Αγαπημένο φαγητό; Ό,τι κάνω με τα χεράκια μου
Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι; Με κανέναν - αυτοί μπορεί να ταυτίζονται μαζί μου χαχαχα!!!!!!
Κακή συνήθεια; Αργώ να κοιμηθώ το βράδυ
Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει; Χαμογελάω
Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δε σου αρέσει; Όχι μόνο ένα.....
Συνηθισμένη ατάκα; Ε δεν πάμε καλά...
Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις; Γιατρός!
Μεγαλύτερος φόβος; τα νοσήματα....
Η καλύτερη pizza; Με bacon και μανιτάρια
Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι...: τέλεια παρέα, αλλά θέλουν αφοσίωση και χώρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me