Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2011

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ!

ΔΙΑΙΤΑ ΒΡΕΤΑΝΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ 

 Upload

  Κάθε μέρα πρέπει να καταναλώνουμε 5 μονάδες. Κάθε τροφή μετριέται ως μία μονάδα, εκτός από τις ελεύθερες τροφές. Τις ελεύθερες τροφές δεν τις μετράμε, τις τρώμε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας χωρίς επιβάρυνση μονάδων. Από την κάθε τροφή/μονάδα, μπορούμε να τρώμε απεριόριστες ποσότητες, γιατί είτε μία μπουκιά φάμε είτε δύο πιάτα εμείς μία μονάδα θα μετρήσουμε. Όμως, αν φάμε την ίδια τροφή περίπου 1-2 ώρες αφού την έχουμε ξαναφάει θα πρέπει να την ξαναμετρήσουμε. Στην διάρκεια της ημέρας επιτρέπεται μία αναλογία σε ψωμί (δίνω ενδεικτικές αναλογίες πιο κάτω), η οποία μετριέται επίσης ως μία μονάδα. OXI ζάχαρη ή ξηρούς καρπούς, γιατί μία κουτ.γλυκού ζάχαρη ή ένας ξηρός καρπός μετριέται ως μονάδα! Το σημαντικό στο μέτρημα είναι το λάδι. Το ωμό λάδι μετριέται ως μία μονάδα, αλλά το τηγανιτό ξαναμετριέται ως άλλη μονάδα, το βραστό το ίδιο, κτλ. Έτσι, αν θέλουμε να γλιτώσουμε μία μονάδα, μπορούμε να μην βάλουμε πχ λάδι στην σαλάτα μας, ή να βάλουμε λίγο από το λάδι που τηγανίσαμε, κτλ. Δηλαδή, αν φτιάξουμε πχ μακαρόνια με κιμά, θα μετρήσουμε και το λάδι που κάψαμε για τα μακαρόνια, και το λάδι που βράσαμε για τον κιμά. Αν φάμε και σαλάτα θα μετρήσουμε και το λάδι το ωμό της σαλάτας, κτλ... Παρακάτω παραθέτω τις ελεύθερες τροφές, τις οποίες δεν μετράμε και τρώμε όποτε και όσο θέλουμε, και δίνω και κάποια παραδείγματα άλλων τροφών που τις μετράμε σαν μονάδα, απο τις οποίες επίσης τρώμε όσο θέλουμε, αλλά τις μετράμε ως μονάδα. Και πιο΄κάτω δίνω και τις αναλογίες του ψωμιού... Καλή αρχή!!!! ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ Κολοκυθάκια,Μπρόκολο,Χαμομήλι/Τσάι, Κρεμμύδια, Μελιτζάνες, Παντζάρια, Cola light/Σόδα, Πιπεριές, Λάχανο, Μπάμιες, Καφές, Ξύδι, Κουνουπίδι, Σπανάκι, Κεράσια, Λεμόνι, Καρότα, Μανιτάρια, Ροδάκινα, Αχλάδια,, Μαρούλι, Φασολάκια, Μανταρίνια, Μήλα, Ραδίκια, Πράσα, Πορτοκάλια, Φράουλες, Αγγούρια, Σέλινο, Ντομάτες, Μαϊντανός ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ/ΜΟΝΑΔΑ Ωμό λάδι, Πατάτες, Μέλι, Κοτόπουλο, Τηγανιτό λάδι,Ρύζι, Βλήτα, Χοιρινό, Βραστό λάδι, Μακαρόνια, Αυγό, Μοσχάρι, Ψητό λάδι, Μπαχαρικά/Αρωματικά (σε μεγάλη ποσότητα),Μπανάνες, Αρνί, Γαρίδες, Πεπόνι, Γάλα, Μπακαλιάρος, Φακές, Καρπούζι, Κεφαλοτύρι, Γλώσσα, Φασόλια, Βρώμη, Γιαούρτι, Σαρδέλα, Ρεβύθια, Καλαμπόκι, Φέτα, Αλκοόλ, Γίγαντες, Σόγια, Ανθότυρο ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΨΩΜΙΟΥ (1 ΜΟΝΑΔΑ) Που αντιστοιχεί: 1 φέτα ψωμί (χωρίς σπόρους και ξηρούς καρπούς) 1 πίτα σουβλάκι 3 κομμάτια πίτας / τάρτας φούρνου (πχ σπανακόπιτα) 2 κομμάτια πίτσας (1 μονάδα για την ζύμη + υλικά) 3 φρυγανιές μικρές 1 παξιμάδι μεγάλο (πχ Κρητικό τάκο) Για να σας βοηθήσω ας δούμε ενδεικτικά τις τροφές για μία μέρα, και πόσες μονάδες καταναλώνουμε για να χάσουμε (όταν έκανα παρασπονδίες, κι έτρωγα πχ 6 ΄μονάδες, πάλι έχανα, οπότε μάλλον οι πέντε είναι ιδανικές για να χάνεις περισσότερο βάρος, χωρίς να έχεις πρόβλημα, μην τρώτε λιγότερες απο πέντε μονάδες όμως, γιατί θα κουραστείτε ίσως...δεν ξέρω, λέω): Πρωινό: Μήλα (όσο θέλουμε) και αχλάδια ή άλλα φρούτα απο τις ελεύθερες τροφές = 0 μονάδες Δεκατιανό: ό,τι φρούτο θέλουμε, ή καρότα, ή άλλες τροφές απο τις ελεύθερες Μεσημεριανό: Μακαρόνια με κιμά όσο θέλουμε (χωρίς να κάψουμε τα μακαρόνια) = 3 μονάδες Σαλάτα ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι, χωρίς λάδι (είναι νοστιμότατη!!!) = 0 μονάδες  


 


Απογευματινό: ό,τι φρούτο ή άλλη τροφή θέλουμε απο τις ελεύθερες, όσο θέλουμε Βραδυνό: Ένας τάκος χωρίς λάδι (μουσκέψτε το με ζουμί απο ντομάτα...είναι νοστιμότατο), μπόλικη ντομάτα, φέτα, ριγανίτσα και τα σχετικά (γιάμι)= 2 μονάδες... Να οι πέντε μας μονάδες! Επειδή τα όσπρια γενικώς είναι ελεύθερα όπως βλέπετε, καθώς και τα φασολάκια κτλ, συμφέρει να τρώτε πολλά λαδερά (γιατί τρώτε μεσημέρι βράδυ, μέχρι σκασμού, μαζί με την φετούλα σας κτλ), συμφέρουν οι φακές, τέτοια πράγματα... Μπορείτε ας πούμε το καλοκαίρι να φάτε ένα καρπούζι για βραδυνό, μέχρι να σκάσετε! (αυτό κάναμε εμείς), που μετριέται μία μονάδα... Κι επιτέλους μπορείτε να φάτε όοοοοοοσες τηγανιτές πατάτες θέλετε, μαζί με τηγανιτά κολοκυθάκια, που μετριούνται μόνο 2 μονάδες (πατάτες, και λάδι τηγανιτό για όλα)... μιλάμε... μέχρι σκασμού τα τρώγαμε αυτά το καλοκαίρι!!!! Αυτά...άντε...περιμένω να μου πείτε...... 





ΔΙΑΙΤΑ ΜΟΝΑΔΩΝ   (ΓΥΝΑΙΚΕΣ 6 ΜΟΝΑΔΕΣ -  ΑΝΤΡΕΣ 7 ΜΟΝΑΔΕΣ ) 






ΑΠΟ 1ΜΟΝΑΔΑ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΟΦΕΣ

Κρεας (ανα ειδος)
ψαρι (ανα ειδος)
πουλερικα-κουνελι
γαλα
τυρι (ανα ειδος)
πατατες
καλαμποκι
ρυζι οσπρια
ζυμαρικα
αυγα
λαδι (ανα ειδος φαγητου)
ζαχαρη (1 κουταλακι)
ψωμι (1 φετα 20γρ.)
σταφυλι,συκο,καρπουζι,πεπονι μπανανες, τροπικα φρουτα (ενα ειδος τη φορα)

ΑΠΟ 2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ
Αναψυκτικα (κανονικα και light)

0 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ
Ολα τα υπολοιπα φρουτα (ενα ειδος τη φορα) ολα τα φρεσκα λαχανικα χυμοι χωρις ζαχαρη

Ο συνδιαζμος των μοναδων αφορα καθε γευμα
6-8 ποτηρια νερο την ημερα

Δεν μετραει η ποσοτητα στο καθε γευμα

παραδειγμα:
α) φασολακια 0 μοναδες+πατατες 1 μοναδα+λαδι 1 μοναδα+φετα 1 μοναδα=3 μοναδες
β)1 κιλο μηλα η αχλαδια η χυμοι =0 μοναδες
γ) οσες μπριζολες θελελετε στη σχαρα (χωρις λαδι) =1 μοναδα+σαλατα με λαδι 1 μοναδα=2 μοναδες
αν βαλετε φετα + 1 μοναδα
συνολο 6 μοναδες 



 

καθε μερα πρεπει να καταναλωνουμε 6 μοναδες  οι γυναικες
 καθε τροφη μετριεται ως μια μοναδα, εκτος απο τις ελευθερες τροφες.  


 
 
τις ελευθερες τροφες δεν τις μετραμε, τις τρωμε οποιαδηποτε στιγμη της ημερας χωρις επιβαρυνση μοναδων.
 απο την καθε τροφη/μοναδα, μπορουμε να τρωμε απεριοριστες ποσοτητες, γιατι ειτε μια μπουκια φαμε ειτε δυο πιατα εμεις μια μοναδα θα μετρησουμε.
όμως, αν φαμε την ιδια τροφη περιπου 1-2 ωρες αφου την εχουμε ξαναφαει θα πρεπει να την ξαναμετρησουμε
το σημαντικο στο μετρημα ειναι το λαδι.
το ωμο λαδι μετριεται ως μια μοναδα, αλλα και το τηγανιτο ξαναμετριεται ως αλλη μοναδα, το βραστο το ιδιο, κτλ.
έτσι, αν θελουμε να γλιτωσουμε μια μοναδα, μπορουμε να μην βαλουμε
πχ λαδι στην σαλατα μας, η να βαλουμε λιγο απο το λαδι που τηγανισαμε, κτλ.
 δηλαδη, αν φτιαξουμε
πχ μακαρονια με κιμα, θα μετρησουμε και το λαδι που καψαμε για τα μακαρονια, και το λαδι που βρασαμε για τον κιμα.
αν φαμε και σαλατα θα μετρησουμε και το λαδι το ωμο της σαλατας, κτλ... 



1 σχόλιο:

  1. geia sas.na eiste kala poy eipate ayth th diaita!!!einai idanikh.ua huela na sas rwthsw gia ta saligkaria poses monades exoyn.eyxaristv poly

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......