Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

!!!!Εδώ γελάμε!!!!! ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ.

Image Hosting Site
Ένας άντρας ρωτά το γιατρό αν θα ζήσει μέχρι τα 100.
Ο γιατρός τον ρωτά:
- Πίνεις, καπνίζεις;
- Όχι, απαντά ο άντρας.
- Ξενυχτάς, παίζεις χαρτιά;
- Όχι βέβαια, ποτέ δεν έκανα κάτι τέτοιο μέχρι τώρα.
- Οδηγείς επικίνδυνα, πας με άλλη γκόμενα κάθε βράδυ;
- Όχι και ούτε πρόκειται.
- Και τότε γιατί στο καλό θες να ζήσεις τόσο πολύ;;; 


Ξυπνάει ένας τύπος το πρωί και βλέπει ότι το πουλί του έχει γίνει πράσινο.
Αμέσως παίρνει τηλέφωνο στην δουλειά, λέει ότι είναι άρρωστος και πάει να δει έναν ουρολόγο.
Στον προθάλαμο βλέπει και έναν άλλο πολύ νευρικό τύπο να βηματίζι όλο αγωνία:
- Συγνώμη, τί πρόβλημα έχετε εσείς; τον ρωτάει.
- Αστα φίλε! Ξύπνησα το πρωί και το πουλί μου ήταν κόκκινο!
- Σοβαρά; Το ίδιο έπαθά και εγώ. Μόνο που το πουλί μου είναι πράσινο.
Φωνάζει ο γιατρός τον τύπο με το κόκκινο πουλί στο ιατρείο.
Περνάει κάνα πεντάλεπτο και βγαίνει αυτός από το ιατρείο ανακουφισμένος, χαλαρός και μέσα στην τρελή χαρά.
Το βλέπει αυτός με το πράσινο πουλί, παίρνει λίγο κουράγιο και μπαίνει να δει κι αυτός τον γιατρό.
Τον εξετάζει ο γιατρός, και κάνοντας μια γκριμάτσα του λέει:
- Φίλε μου, λυπάμαι πολύ, αλλά το πουλί σου πρέπει να κοπεί!
- Μα γιατί γιατρέ μου; λέει γεμάτος τρόμο ο ασθενής. Ο άλλος με το κόκκινο πουλί έφυγε μέσα στην τρελή χαρά.
Τον κοιτάζει με λύπηση ο γιατρός και απαντά:
- Ρε μεγάλε, άλλο το κραγιόν και άλλο η μούχλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me