Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Αλλόμορφη!!!

Έκλεισα τα μάτια 
και νοερά ένιωσα τον αέρα 

να μου χτυπά το πρόσωπο 

και τον ήλιο να μου χαϊδεύει τη ράχη. 

Άνοιξα τα μάτια και έζησα 

μέσα σε μια ονειρική πραγματικότητα, 

ήμουν
άλογο και κάλπαζα 
σε καταπράσινα λιβάδια. 

Ήμουν ελεύθερη. 
        
 





Ακολουθούσα με το βλέμμα μου τα πουλιά 
που πετούσαν πάνω απ το κεφάλι μου 

και τα ζήλεψα, 

σκέφτηκα πόσο ξενοιαστα θα νιώθουν 

και ευθείς
αετός έγινα, 
άνοιξα διάπλατα τα φτερά μου, 

είδα μέχρι τα βάθη του ορίζοντα 

και πέταξα για να τα φτάσω. 

Ελεύθερη.  



 


Ταξίδεψα πάνω από βουνά 
και έφτασα στις πιο βαθιές θάλασσες 

και κοιτώντας με δέος εκείνο το γαλάζιο, 

βούτηξα. 

Και
δελφίνι πια,
Κολύμπησα με όλες μου τις δυνάμεις

πιο γρήγορα απ'όσο μπορούσα ποτέ να φανταστώ 

κάνοντας δαχτυλίδια νερού 

με την ουρά μου

όταν έβγαινα για λίγο 

και κοιτούσα τον απέραντο ουρανό

Ελεύθερη.






Κυνήγησα την ελευθερία 
μόλις κατάλαβα τι είμαι ικανή να κάνω

Θα μπορούαα να είμαι χίλια δυο

Αλλά όχι...

Ελεύθερη
 
 



Αλλόμορφη


Συνεπαρμένη από το εξαιρετικά γλυκό μυθιστόρημα της Κέιτ Τόμσον !!Οι  Αλλόμορφοι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me