Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Αγάπη ηλεκτρονική ~ Love online

Μικρή είναι η καρδούλα μου, μα σένα σε χωράει όπου κι αν πας κι αν σταθείς, σκέψη δική μου σ ακολουθεί.  

 Να χεις τις λέξεις μου φυλακτό, καλέ μου στο μαξιλάρι Είναι Αγάπη ηλεκτρονική, να είμαι εδώ και να 'σαι εκεί..

Ξεχνώ τα πρέπει και τα γιατί, χαρούμενα ζω την κάθε στιγμή ίσως αν φύγω και χαθώ, λόγια θα μείνουν στο κείμενο αυτό. 

 Αλήθεια σε πίστεψα, ήταν γραπτό, INTERNET πρόσεχε αυτούς που αγαπώ !!!   

Θα μου πείτε είναι λόγια, λόγια ηλεκτρονικά, μα πιστεύω σ ότι λέω κι ότι κάνω από καρδιάς.

  Άνθρωποι πολλοί στο χώρο αυτό, μέσα σ όλους είμαι κι εγώ..
Νέοι, μεγάλοι, μα και παιδιά, αφιερώνουν χρόνο σπουδαίο για μας.
Ίσως ο πόνος της μοναξιάς, φέρει συνέχεια κι άλλους κοντά.....
Μα ως πότε ο πόνος θα μας κυβερνά; Μα να θυμάστε!!! 
Δύναμη παίρνω πολύ από σας..... 
Συμφωνώ μαζί σας, η ζωή είναι χαρά, πρέπει να ζήσουμε και για μας κι ώσπου να δούμε του ήλιου αχτίνα, φίλε μου ζήσε, από τώρα ξεκίνα.. 
Ας είναι σκέψεις ηλεκτρονικές, κράτα αν θες μόνο τις στιγμές, καταλαβαίνεις τι λέω κι εννοώ, αν έχω άδικο, συγνώμη ζητώ.....
Συγκέντρωσε απ εδώ, ότι σε ωφελεί, μην βλάπτεις και μην βλάπτεσαι, είναι άδικο πολύ, πολλοί θα σε πιστέψουνε, λίγους να πιστέψεις, σώσε τα πιστεύω σου, διώξε κακές σκέψεις.....
Χάρισε λίγα απ τα λουλούδια της ψυχής σου κι αμέσως θα αλλάξει η ζωή σου,άλλωστε δεν ζητώ κάτι ακριβό, ένα ζεστό χαμόγελο, ένα λόγο γλυκό.  

Και σταμάτα να λες ότι είναι ανοησίες, ήδη άρχισες αμέσως εργασίες. 
Ωραίε μου φίλε ηλεκτρονικέ, πιστεύω σε σένα, πολλές οι χαρές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me