Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

ΕΝΑΣ ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ!!!!!


 

ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ






- Χαιρετάω τη σημερινή ημέρα με αγάπη στην καρδιά μου. Με αγαπώ τόσο, όσο μου επιτρέπω να αναπτύσσομαι μέσα μου και με διευκολύνω γι αυτό. 

 

 
- Ευγνωμονώ για το ατίμητο δώρο της ζωής που αξιώθηκα να έχω και σήμερα, ενώ τόσοι άλλοι δεν ξημερώθηκαν μαζί μου. Έχω δουλειά λοιπόν να κάνω. 


 
 
- Οραματίζομαι τη μέρα που θέλω να ζήσω ώστε να μην την αφήσω στην τύχη της και χαράσσω τη διαδρομή που θέλω να ακολουθήσει. 



 
- Οπτικοποιώ τους στόχους μου και τους αισθάνομαι να είναι η μία και μοναδική πραγματικότητα που μπορώ να έχω. 


 

 
- Δρω τώρα στο σήμερα, έχοντας το όραμα του αύριο στο νου μου και κρατώντας το με πίστη και αποφασιστικότητα ότι υλοποιείται. 


 
 
- Θυμάμαι συνεχώς ότι μπορώ να είμαι να έχω και να κάνω ότι επιθυμώ, καθώς επίσης και ότι δεν επιθυμώ εάν σε αυτό εστιάζω την προσοχή μου. 

 

 
- Αφήνω πίσω το χτες, επειδή σήμερα είναι η πρώτη μέρα του υπόλοιπου της ζωής μου. 


 
- Ψάχνω να καλλιεργήσω ικανότητα ίση με τις ανεξάντλητες ευκαιρίες που μου παρουσιάζονται, και όχι για ευκαιρίες ανάλογες με την ικανότητά μου. 

 
- Γελάω με μένα και με ότι μου συμβαίνει. Αυτό δίνει ζωή, αυτό είναι ζωή και από αυτό το ποτήρι θα πίνω πάντα. 

- Επιμένω μέχρι να πετύχω!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me