Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

τα όνειρα μου είσαι εσύ....


Eισαι το δακρυ στην ματια μου
Εισαι ο χτυπος μες στην καρδια μου
Εισαι η ζωη μου και ο θανατος μου
Εισαι το πιο ομορφο ονειρο μου

Μες στην καρδια μου στα ονειρα μου
Εσυ υπαρχεις μοναχα ομορφια μου
Δεν με πιστευεις πως σ'αγαπαω
Μα εγω αγαπη μου για σενα ποναω

Εγω σ'αγαπαω μωρο μου το λεω
Μα εσυ σαν φιλη σου με βλεπεις και κλαιω
Δως μου λιγακι σημασια
Η αγαπη σου για μενα εχει αξια

Σε θελω κοντα μου στα ονειρα μου
Ζωη μου αγαπη μου κρυφε ερωτα μου
Για σενα πονω και υποφερω
Πως σ'αγαπω δεν θα παψω να λεω

Κλαιω ποναω για σενα οπου παω
Στα ψεματα κανω οτι γελαω
Γιατι μου λειπεις σε θελω κοντα μου
Ποναω πολυ που δεν σ'εχω ομορφια μου

Εισαι για μενα ολη η ζωη μου
Μες στην καρδια μου ανοιχτη πληγη μου
Που αιμοραγη οσο εισαι μακρια μου
Αγαπη μου φως μου ζωη μου καρδια μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me