Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Οι λέξεις είναι ιστορίες!

Οι λέξεις είναι ιστορίες.
Τις θέλω ολόκληρες.
Αν βάλεις τον τίτλο, θέλω όλο το περιεχόμενο του βιβλίου, και θα στο ζητήσω.
Αν δεν μπορείς να το διαβάσεις, μη μου διαβάζεις λέξεις της αρχής.
Θέλω να ζήσω τη συνέχεια, και να πάω αβίαστα στο τέλος.
Μη μου αρχίζεις την ιστορία από το τέλος.
Δεν έχει προοπτική το τέλος.
Είναι φράγμα. Δεν είναι τελείωση.
Μη προδικάζεις το τέλος μου-δεν ξέρεις την αρχή μου.
Δεν ξέρεις τις λέξεις μου, ούτε τις αρχές μου.
Οι λέξεις έχουν σημασία.
Έχουν αντίκρυσμα θυμού, όταν είναι χωρίς αντίκρυσμα..
Αντανακλούν το θυμό όταν δεν αποδίδεται το νόημα.
Όταν έχουν έδαφος, γίνονται λουλούδια.
Νεκρές δεν ανασταίνουν κανέναν.
Μην κρέμεσαι απεγνωσμένα από τις λέξεις μου.
Θα τις ξεριζώσεις απ το βιβλίο τους. Χωρίς αυτό είναι άστεγες.
Αυτές μου έχουν δώσει να πορεύομαι.
Έχω μόνο τις λέξεις μου και τις θέλω ολόκληρες.
Απόψε έχω μόνον μία..
Και είναι ολόκληρη..

Η Λέξη που δεν ήθελα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me