Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Είσαι μακριά και τις ευχές, μια οθόνη θα στις πέψει, μα εύχομαι το γέλιο σου, ποτέ να μη στερέψει!

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά,
ευχές με το τσουβάλι
δυο χιλιάδες και έντεκα ή να προσθέσω κι άλλη;

Αν δίνει ο Θεός ευχές,
δέξου και τη δική μου
Θεός δεν είμαι μα ότι πω
βγαίνει απ' τη ψυχή μου!!!
Στο χρόνο αυτό που έρχεται
μόνο χαρές να ζήσεις
ναναι πολλές που να μπορείς
και σ άλλους να χαρίσεις.
Ναναι η χρονιά που η χαρά
θα είναι συντροφιά σου
και η υγεία σίδερο
στην οικογένειά σου.
Ξημέρωμα πρωτοχρονιάς,
θέλω να πιάσεις άμμο
απού δεν έχει μετρημό,
ευχές να σου τις κάνω!!
Χαρές μεγάλες της ζωής,
το χρόνο αυτό να ζήσεις
τόσες πολλές που να μπορείς,
και σ' άλλους να χαρίσεις!!!
Πρωτοχρονιά μα δεν μπορώ
Τέτοια χαρά να νοιώσω
Αν δεν σου στείλω μήνυμα
Τσ΄ ευχές μου να σου δώσω!!!! 
Χρόνε που πέμπεις σήμερα
τη πρώτη σου αχτίδα
κάθε σου μέρα μια γιορτή
κάθε λεπτό σου ελπ’δα
Ο Άγιος Βασίλης εύχομαι
Να ρθε σο αρχονυικό σας
Να αφήσει δώρα και χαρές
Στο δέντρο το δικό σας!!
Ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς
έλα στα όνειρά μου,
ν' αρχίσει με χαμόγελο
εφέτος η χρονιά μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Ο Καιρός.

....για να δούμε τι θα δούμε στην Τ.V.......

me